2011-06-27 09:28:50
A nemzetközi márkastratégia részeként 2011. június 16-án a Sofitel elindította saját Nagykövet programját, melyben részt vesz az egyetlen francia luxus szállodalánc mind a 25 000 alkalmazottja szerte a világon.
A Sofitel Nagykövet programjába a szállodalánc minden egyes tagja, valamint a Sofitel vállalati irodái egyszerre fogtak bele. Cél, hogy a Sofitel alkalmazottai a márka nagyköveteivé váljanak. A „Nagykövetek” egy saját útlevelet kapnak, mely végigkíséri „szakmai utazásukat” a Sofitel világában.
Magali Laurent, a Sofitel nemzetközi HR alelnöke a következőt nyilatkozta a kezdeményezésről: „Hosszú távra tervezzük a projektet. Célunk, hogy minden egyes dolgozónk a Sofitel márka hírnökévé váljon. Számunkra kiemelkedően fontos, mind emberileg, mind szakmailag támogatni azokat, akik csapatunkban dolgoznak.”
A program három lépcsőből tevődik össze. Vonzó munkahelyet biztosít a tehetséges alkalmazottak számára, speciális kurzusokon biztosít lehetőséget tudásuk fejlesztésére, illetve karrierépítési lehetőségeket ajánl számukra.
„Légy önmagad”
A leendő alkalmazottak kiválasztási folyamatában a személyiséget, a kapcsolatteremtő készséget és a márka értékrendjét veszik alapul. Azok a szerencsésnek mondható tanulók, akik a kiválasztott 15 nemzetközi vendég- és szállodaipari iskolában folytatták tanulmányaikat, 12-18 hónapon keresztül kapnak lehetőséget a Sofitel menedzsmentjétől a szakmai tapasztalat gyűjtésére.
Ez a menedzser tréning, a „School of Excellence” program, melynek célja, hogy karrierindító lökést adjon. Különleges képzést és személyes támogatást kínál, olyan menedzserektől, akik valóban a diákok mentorai lesznek, így azok a szakmába minimum supervisor-i szinten kerülhetnek be. Ez a lehetőség természetesen a már most a Sofitelnél dolgozók számára is elérhető.
„Állj készen!”
A következő modul a szükséges tréningeket a három legfontosabb Sofitel értékre alapozva foglalja magába. Ezen értékek a „nyitott szellemiség”, a „kiválóság szenvedélye” és az „öröm forrása”.
A nyitott szellemiség elvén alapuló képzésen, egy orientációs program után, minden munkatárs felfedezi a márka világát, sztenderdjeit, a megjelenési és viselkedésre vonatkozó koncepcióját.
A kiválóság szenvedélye kurzussal a luxus-élmény eléréséhez vezető utat ismerhetik meg, a résztvevők emellett betekintést kapnak a vezetői készségek alapjaiba.
Az öröm forrása elv a teljes mértékben személyre szabott szolgáltatásra tanít. Lényege, hogy a dolgozók szabadon, önállóan dönthessenek, lepjék meg a vendégeket, ismerjék és fedezzék fel meg elvárásaikat, vágyaikat, és minden ottlétet különleges, személyes élménnyé varázsoljanak. A modul végén, egy hivatalos ceremónia keretein belül az új dolgozókat, a márka nagyköveteivé avatják.
„Be Magnifique”
A harmadik lépcsőfok azért jött létre, hogy ’à la carte’ kurzusokat ajánljon a dolgozóknak, melyek nagyrésze karrierjük fejlesztésében nyújt majd segítséget. Hosszú távon kísérik figyelemmel mindenki előmeneteli lehetőségeit, legyen jövendőbeli menedzser az illető, belső tréner vagy elismert szakértő bármely területen.
A Sofitel sikeres újraszerveződése után, a szállodalánc most arra fókuszál, hogy a márka egyet jelentsen a luxussal, illetve, hogy jelen legyen minden kulcsfontosságú városban. A Nagykövet program csak egy része a BE Magnifique névre keresztelt Sofitel márkastratégiának, melyet 6 alap elem határoz meg: Francia eleganicia, Személyre szabott szolgáltatás, Fejlődés - jelen lenni a világ minden táján, Emelkedő színvonalú teljesítmény, a Sofitel igazgatója „vérbeli házigazda”, alkalmazottai, pedig a márka Nagykövetei.
*****
Sofitel - Világszínvonalú szoláltatások, francia elegancia
A Sofitel az egyetlen olyan francia luxusszálloda-lánc, amely a világ öt kontinensének 40 országában több mint 120 helyen érhető el (ezzel több, mint 30.000 szobát kínálva vendégeinek).
A Sofitel a mai követelményekhez igazodva a legsokszínűbb igényeknek is eleget téve ajánlja korszerű szállodáit mindazok számára, akik elvárják és megbecsülik a szépséget, a minőséget és a kiválóságot.
Legyenek akár egy olyan világváros központjában, mint Párizs, London, New York, Shanghai vagy Peking, esetleg illeszkedjenek finoman Marokkó, Egyiptom, Francia Polinézia vagy Thaiföld magával ragadó vidékeibe, a Sofitel-lánc minden egyes szállodája magában hordozza a francia "art de vivre" életstílus különleges élményét.
0 hozzászólás.
Hozzászólások
Ehhez a hírhez még nem írt senki hozzászólást!